Contact

Bereikbaarheid helpdesk My Handicap en 0800-nummer

Heb je een technische vraag over My Handicap?

Als professional kan je onze technische helpdesk bereiken via myhandicap@minsoc.fed.be.

Door het grote aantal vragen op dit mailadres, is het helaas niet mogelijk om elke vraag individueel te beantwoorden.

Je vraag wordt bekeken en opgenomen in de volgende algemene communicatie naar My Handicap gebruikers.

Heb je problemen om in te loggen met je e-ID?

Gelieve het Contact Center Eranova te contacteren indien dit probleem zich meermaals voordoet. Het Contact Center Eranova is het centrale aanspreekpunt voor al wie vragen heeft over het e-government van de Sociale Zekerheid. U kunt er terecht voor algemene informatie over de nieuwe elektronische diensten. Eranova is bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 07.00 uur tot 20.00 uur, op het nummer 02 511 51 51. Buiten deze uren kunt u een boodschap inspreken en vragen om te worden teruggebeld.

Heb je een vraag over een dossier of wil je de aanvraagdatum van een aanvraag vervroegen?

Gelieve dan niet te mailen naar My Handicap, maar het contactformulier op onze website te gebruiken. Zo komt je vraag terecht bij de teams die de aanvragen behandelen.

Heb je een vraag over een afspraak voor een medisch onderzoek?

Gelieve dan contact op te nemen met het regionaal centrum.

Bereikbaarheid 0800-nummer

Het gratis nummer van de DG Personen met een handicap (0800 987 99) is beschikbaar tussen 8u30 en 12u30, behalve op woensdag.

Momenteel zijn we echter moeilijk bereikbaar door het grote aantal telefonische oproepen.
Gelieve dit nummer enkel te gebruiken voor het doorgeven van dringende wijzigingen in een dossier.

Voor andere vragen kan je beter het contactformulier op onze website gebruiken.
We excuseren ons voor de moeizame telefonische bereikbaarheid en hopen zo snel mogelijk een oplossing te vinden.