Wijziging van de uurregeling van ons telefonisch contact center

15 maart 2023

Het verbeteren van onze dienstverlening aan personen met een handicap staat centraal in onze werking. Telefonie is namelijk een essentieel hulpmiddel voor personen met een handicap. De begunstigden beschikken vaak niet over computermiddelen en worden ten volle geconfronteerd met de digitale kloof.

Daarom is het van essentieel belang te beschikken over een reactieve telefoondienst die getraind is in precieze en inclusieve communicatie.

Om zo snel mogelijk aan de verwachtingen van de bevolking te voldoen, is ons telefonisch contact center nu ook op woensdagochtend bereikbaar.

Je kan ons telefonisch bereiken op het gratis nummer 0800 98 799, elke werkdag van 8u30 tot 12u30. Als je vanuit het buitenland belt, moet je het betaalnummer +32 2 528 69 99 gebruiken.

Voor alle vragen gebruik je bij voorkeur ons online contactformulier.

De voordelen van dit formulier:

  • dit is de snelste weg;
  • je krijgt meteen een ontvangstbewijs;
  • de vraag komt in je dossier terecht;
  • je kan documenten elektronisch aan je aanvraag toevoegen.

Vanaf dit jaar streven wij ernaar om binnen maximaal vijf werkdagen te reageren.


Meer informatie

Op de pagina Contacteer ons vind je de meest efficiënte manieren om contact met ons op te nemen, afhankelijk van je behoeften.