Jaarverslag 2024: Een kwaliteitsvolle en mensgerichte dienstverlening voor personen met een handicap  

Laatst bijgewerkt: 8/04/2025

Vandaag delen we ons jaarverslag dat een overzicht geeft van al onze activiteiten van het afgelopen jaar. In 2024 heeft de DG HAN blijvend ingezet op het verbeteren van haar dienstverlening om aan personen met een handicap efficiënte, toegankelijke en kwaliteitsvolle diensten te bieden.  

De DG HAN heeft voor haar verschillende processen een kwaliteitsgerichte aanpak aangenomen.  

 De focus lag op het verbeteren van onze telefonische toegankelijkheid, de multidisciplinaire evaluatie van de handicap en het garanderen van de kwaliteit van onze administratieve processen.  

Alle acties die de DG HAN opzet streven naar één en dezelfde doelstelling: een meer inclusieve maatschappij bouwen waarin personen met een handicap hun rechten kennen, weten hoe ze die kunnen opnemen en dat gemakkelijk en zonder obstakels kunnen doen. 

Als we elk jaar een stap dichter bij dat doel komen, dan is dat omdat achter elk cijfer en project de inzet en samenwerking schuilt van onze 376 medewerkers.  

Ontdek al onze realisaties van 2024 in het jaarverslag.  

 

Heb je nog andere vragen?

Vind je niet wat je zoekt op deze website? Of heb je een vraag over je persoonlijk dossier? Neem dan contact met ons op.

Naar boven